Tłumacz/Translate - Translate Now!

piątek, 8 lipca 2016

Starshine Legacy- Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

PS. To nie moje opowiadanie! Skopiowałam je z Bloga Melissy Seahal. Choć sama gram w Starshine legacy, nie chciało mi się opisywać wszystkiego. DZIĘKI MELISSO!


1. Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców.  
Ta część tyczy się Lisy


Wstęp:


W życiu każdego z nas nadchodzi chwila, gdy musimy dokonać wyboru, który na zawsze odmieni nasz los. Sami tworzymy nasze przeznaczenie, ale czasem... to ono wybiera nas.




  Poziom I
 
Lisa, czyli rudowłosa dziewczyna z miasta, została zmuszona do zamieszkania w tajemniczym, małym i nadmorskim miasteczku Jorvik. Jej tata, właśnie tam dostał nową posadę. 
Już pierwszy dzień w nowej szkole przynosi dziewczynie wiele wrażeń i nowych znajomości. Lisa kroczy powoli do sekretariatu by odebrać książki, podziwiając całą szkołę. Zatrzymuje się przy licznych, zachwycających trofeach zdobytych przez szkołę i jej uczniów, gdy nagle tuż obok niej pojawia się dziwny mężczyzna. Wie o niej zadziwiająco dużo. Za dużo. Między innymi, znał jej znak zodiaku oraz wiedział o jej strachu przed końmi spowodowanym przez wypadek. Po krótkiej i dziwnej rozmowie, Pan Sands, bo tak nazywał się ten człowiek, odszedł. Lisa szybkim krokiem ruszyła w stronę sekretariatu, ale tutaj przygody się nie kończą. Woźnego niestety nie ma.
Na szczęście znajduje się osoba, która chce pomóc Lisie, ale za małą przysługą. Jak się okazuje, jest to nie kto inny jak Anna. Uważa się ona za najpopularniejszą w szkole i bardzo dba o to by być modnie ubrana. Zdecydowanie nie można odmówić jej urody. W przyszłości chciałaby zostać modelką. Prosi Lisę o przekazanie swojego numeru telefonu Joshowi, chłopakowi, który jej się spodobał, a w zamian za to obiecała jej pomóc.
Po wręczeniu numeru, Anna w końcu wyjawia gdzie możemy znaleźć woźnego. Lisa pewnie kroczy w jego stronę, ale niestety zostaje zatrzymana przez najsurowszą nauczycielkę w szkole, panią Graham. Okazuje się, że nie pozwala ona chodzić po korytarzach, gdy nie ma się przy sobie podręczników. Lisa jest zmuszona powrócić do Anny, która poleca zwrócić się do najmądrzejszej osoby w szkole, Lindy. Okazuje się ona być miłą dziewczyną, chętną do pomocy, ale niestety wszystkie swoje książki trzyma w szafce szkolnej, do której zgubiła klucz. Tak więc, Lisa odsyłana jest do dziewczyny, tak zwanej złotej rączki, która na pewno będzie potrafiła otworzyć szafkę. Oczywiście mowa tu o Alex. Zgadza się ona na pomoc pod warunkiem, że Lisa udowodni jej iż nie jest słodką, durną dziewczyną i złapie ją grając w berka. Udaje się i dziewczyny parę minut potem znajdują się przy otwartej szafce, z której wypada sterta podręczników oraz telefon, który ponoć należy do Sabiny
Teraz bez problemu możemy przejść obok pani Graham. Woźny akurat odbywał rozmowę z wymienioną wyżej Sabiną. Narzekała na to, że ktoś ukradł. Próbując kryć Lindę, Lisa mówi, że znalazła jej komórkę w holu. Dziewczyna wścieka się i biegnie na koniec korytarza, a odchodząc wypadł jej z kieszeni klucz do szafki, który Lisa podnosi. Tak więc Sabina okazała się wredną dziewczyną, która chciała wrobić Lindę w kradzież telefonu. W końcu bezproblemowo Lisa zmierza razem z woźnym do sekretariatu i dostaje swoje książki.

Poziom II

Lisa w końcu przełamuje strach przed końmi i rusza w stronę stajni Jorvik. Ponoć tam znajdzie Lindę, której musi oddać klucze do szafki szkolnej. Zaraz przy wejściu spotyka Annę, która przedstawia swojego konia o imieniu Concorde. Lisa próbuje dostać się do stajni, gdzie powinna być Linda, ale niestety, przed wejściem stoi nie kto inny jak Sabina, która nawet w stajni robi aferę i krzyczy na właściciela, Hermana. Gdy tylko widzi Lisę, daje jej niemiło do zrozumienia, że nie ma miejsca na nowych jeźdźców w stajni. Na szczęście zaraz daje Lisie spokój i możliwe jest wejście do środka gdzie dziewczyna znajduje weterynarz stojącą przy boksie pięknego, białego konia. Okazuje się, że jest on chory i niestety nawet weterynarz nie potrafi stwierdzić co sprawia ból temu koniu o imieniu Starshine. Gdy koń i Lisa zostają sam na sam, zaczyna dziać się coś dziwnego. Dziewczyna zaczyna rozumieć co Starshine do niej mówi, a koń zaczyna słyszeć myśli Lisy.
Do stajni wchodzi Linda. Od razu dostaje swój klucz z powrotem. Lisa chcąc uratować Starshine przed uśpieniem stara się namówić ludzi w stajni by dali jej szansę pokazać, że schorowany koń na pewno da radę powrócić do dobrej kondycji. Wszyscy się zgadzają i tak oto Lisa chwilę potem stoi na wybiegu z osiodłanym Starshine. Zestresowana dziewczyna wsiada na konia i jak się okazuje- oboje czują jakby sobie nawzajem ufali. Bezproblemowo przejeżdżają wokół wybiegu, więc czas przejść na tor skokowy. Tam również jest wszystko w porządku, więc Herman jest wręcz zachwycony tym jak Lisa potrafiła zapanować nad Starshine. Niestety za chwilę zaczyna się coś dziać. Gdy tylko pan Sands przybliżył się do padoku, koń zaczął widzieć wszechogarniającą go ciemność. Całkowicie traci siły i upada. Lisa zaprowadza go do stajni gdzie Herman nakłania ją by zaglądnęła głęboko w swoją duszę i spróbowała uleczyć Starshine. Niestety moc Lisy jest jeszcze na to za słaba.
Nagle telefon dziewczyny zaczyna wibrować. To Linda, która w międzyczasie wyszła do biblioteki. Okazało się, że znalazła ważne informacje, więc zaraz po chwili Lisa wyrusza do szkoły



 Poziom III 
Lisa dochodzi do szkoły, gdy jest już ciemno. Po szkole grasuje woźny, który pilnuje całego terenu, chodząc w kółko z latarką. Po cichu Lisa wślizguje się do biblioteki gdzie czeka na nią Linda. Okazało się, że znalazła ciekawą fotografie sprzed kilkuset lat. Nie byłoby z tym nic dziwnego, gdyby nie znajdował się na niej człowiek identycznie wyglądający jak pan Sands. Niestety Linda nie mogła znaleźć więcej informacji, ponieważ zapominalscy uczniowie nie oddali książek. Idąc do biblioteki Lisa widziała parę lektur w holu, więc proponuje, że postara się po nie wyjść. Dziewczyna po cichu, unikając światła latarki woźnego, zbiera wszystkie książki w korytarzu i wraca do biblioteki. Książki okazały się strzałem w dziesiątkę i udało się im zdobyć mnóstwo informacji. Chwilę potem telefon Lisy zaczyna wibrować. Niestety oznacza to złe wieści, gdyż Anna i Alex przekazują jej, że Starshine zniknął ze swojego boksu




 

Poziom IV


 Lisa jak najszybciej potrafi, idzie do stajni. Okazuje się, że jakieś zbiry unieruchomili Hermana i porwali Starshine. Dziewczyna zaczyna szukać jakichkolwiek wskazówek prowadzących do złodziei i znajduje ślad. Jest to pudełeczko zapałek z logo Dark Core. Już ma zamiar wychodzić do tej fabryki, ale niestety zostaje z dziewczynami zamknięta w stajni na klucz przez Sabinę. Na szczęście dzięki dźwigni zamontowanej w stajni udaje się im otworzyć drzwi. Lisa dostaje jakieś narzędzie od Alex, które może jej się przydać podczas ratowania Starshine i biegnie w stronę fabryki Dark Core


Poziom V

Jako iż fabryka jest strzeżona, Lisa musi poruszać się rurami oraz unikać strażników i świateł. Nie ma jakichś wielkich trudności z dojściem do budynku, w którym jest Starshine. W samochodzie DC znajduje kartę, która sprawia, że drzwi otwierają się tylko jak Lisa do nich podejdzie
Okazuje się, że strażnicy stoją przy Starshine i pilnują go. Lisa wpada na dobry pomysł. Włącza alarm, który sprawia, że strażnicy gdzieś biegną. Dziewczyna stęskniona za koniem dociera jak najszybciej do klatki. Przez ostatnie wydarzenia jej moc i miłość do konia jest silniejsza, więc w końcu udaje jej się uleczyć Starshine. W międzyczasie wracają strażnicy razem z panem Sandsem, ale dzięki gadżetowi Alex, Lisa uwalnia swojego konia i uciekają. Niestety tutaj niebezpieczeństwa się nie kończą.


 Poziom VI

 

Aby wrócić do stajni, trzeba przejechać przez nawiedzony las. Lisa musi zmierzyć się z mrocznym jeźdźcem i jak najszybciej uciekać razem ze Starshine. Na końcu czeka ich wielka przepaść, którą dziewczyna i jej koń dają radę przeskoczyć, w przeciwieństwie do mrocznego jeźdźca. Za przepaścią Lisa znajduje bardzo tajemniczy krąg.
 

 
PS. ZAPAMIĘTAJ TE DWA OBRAZKI. BĘDĘ MIAŁA COŚ DO NICH NA KOŃCU OPOWIEŚCI.


 



 

Poziom VII


 Przyszedł czas na zawody. Jako iż Lisa i Starshine udowodnili, że mimo trudnej sytuacji potrafią się pozbierać to Herman zgłosił ich na wyścigi. Ich przeciwnikiem jest oczywiście wredna Sabina ze swoim koniem Khaanem. Nie są oni bardzo szybcy, więc Lisie udaje się bez problemu wygrać te zawody
Tutaj kończy się pierwsza część Starshine.
Zakończenie:

Między młodą dziewczyną a pewnym bardzo wyjątkowym koniem narodziła się niezwykła więź. Połączyła ona również cztery nowe najlepsze przyjaciółki. Więź ta zostanie w przyszłości poddana jeszcze wielu ciężkim próbom. W Jorvik czai się zło. Mroczna siła, przed którą przyjaźń stanowić będzie zarazem pierwszą, jak i ostatnią linię obrony w zbliżającej się bitwie.

THE END.

 Moje własne uwagi:

1. Jeśli przeczytaliście artykuły z gazet to zobaczyliście Starshine, i stwora przypominającego Garnoka. Ale, ale. Spójrzcie na daty! Prawie 200 lat różnicy... a pan Sands nawet za bardzo się nie zmienił.

2. Gdy lisa została ścigana przez Mrocznego Jeźdźca, przeskoczyła przez most a potem wylądowała w kręgu. Hymmm... chyba już widziałam te dwie rzeczy... A, no tak! W Star Stable! Teraz wiadomo już, że most prowadzi do siedziby Dark Core.


Za niedługo 2 część opowieści, pote, 3 i 4. A na koniec 5, która wciąż trwa.

O, i jeszcze będzie PRAWDZIWA historia Garnooka.


PS. Link do opowieści Melissy (zawiera więcej zdjęć, ale ja wybrałam te najbardziej interesujące i bardziej potrzebne) link~~~~~>  http://starstableonline-mel.blogspot.it/2016/04/starshine-tajemnica-gwiezdnych-jezdzcow.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz