PS. To nie moje opowiadanie! Skopiowałam je z Bloga Melissy Seahal. Choć sama gram w Starshine legacy, nie chciało mi się opisywać wszystkiego. DZIĘKI MELISSO!
1. Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców.
Ta część tyczy się Lisy
Wstęp:
W życiu każdego z nas nadchodzi chwila, gdy musimy dokonać wyboru,
który na zawsze odmieni nasz los. Sami tworzymy nasze przeznaczenie, ale
czasem... to ono wybiera nas.

Poziom I
Już pierwszy dzień w nowej szkole przynosi dziewczynie wiele wrażeń i
nowych znajomości. Lisa kroczy powoli do sekretariatu by odebrać
książki, podziwiając całą szkołę. Zatrzymuje się przy licznych,
zachwycających trofeach zdobytych przez szkołę i jej uczniów, gdy nagle
tuż obok niej pojawia się dziwny mężczyzna. Wie o niej zadziwiająco
dużo. Za dużo. Między innymi, znał jej znak zodiaku oraz wiedział o jej
strachu przed końmi spowodowanym przez wypadek. Po krótkiej i dziwnej
rozmowie, Pan Sands, bo tak nazywał się ten człowiek, odszedł. Lisa
szybkim krokiem ruszyła w stronę sekretariatu, ale tutaj przygody się
nie kończą. Woźnego niestety nie ma.
Na szczęście znajduje się osoba, która chce pomóc Lisie, ale za małą
przysługą. Jak się okazuje, jest to nie kto inny jak Anna. Uważa się ona
za najpopularniejszą w szkole i bardzo dba o to by być modnie ubrana.
Zdecydowanie nie można odmówić jej urody. W przyszłości chciałaby zostać
modelką. Prosi Lisę o przekazanie swojego numeru telefonu Joshowi,
chłopakowi, który jej się spodobał, a w zamian za to obiecała jej pomóc.
Po wręczeniu numeru, Anna w końcu wyjawia gdzie możemy znaleźć woźnego.
Lisa pewnie kroczy w jego stronę, ale niestety zostaje zatrzymana przez
najsurowszą nauczycielkę w szkole, panią Graham. Okazuje się, że nie
pozwala ona chodzić po korytarzach, gdy nie ma się przy sobie
podręczników. Lisa jest zmuszona powrócić do Anny, która poleca zwrócić
się do najmądrzejszej osoby w szkole, Lindy. Okazuje się ona być miłą
dziewczyną, chętną do pomocy, ale niestety wszystkie swoje książki
trzyma w szafce szkolnej, do której zgubiła klucz. Tak więc, Lisa
odsyłana jest do dziewczyny, tak zwanej złotej rączki, która na pewno
będzie potrafiła otworzyć szafkę. Oczywiście mowa tu o Alex. Zgadza się
ona na pomoc pod warunkiem, że Lisa udowodni jej iż nie jest słodką,
durną dziewczyną i złapie ją grając w berka. Udaje się i dziewczyny parę
minut potem znajdują się przy otwartej szafce, z której wypada sterta
podręczników oraz telefon, który ponoć należy do Sabiny
Teraz bez problemu możemy przejść obok pani Graham. Woźny akurat odbywał
rozmowę z wymienioną wyżej Sabiną. Narzekała na to, że ktoś ukradł.
Próbując kryć Lindę, Lisa mówi, że znalazła jej komórkę w holu.
Dziewczyna wścieka się i biegnie na koniec korytarza, a odchodząc wypadł
jej z kieszeni klucz do szafki, który Lisa podnosi. Tak więc Sabina
okazała się wredną dziewczyną, która chciała wrobić Lindę w kradzież
telefonu. W końcu bezproblemowo Lisa zmierza razem z woźnym do
sekretariatu i dostaje swoje książki.

Poziom II
Lisa w końcu przełamuje strach przed końmi i rusza w stronę stajni
Jorvik. Ponoć tam znajdzie Lindę, której musi oddać klucze do szafki
szkolnej. Zaraz przy wejściu spotyka Annę, która przedstawia swojego
konia o imieniu Concorde. Lisa próbuje dostać się do stajni, gdzie
powinna być Linda, ale niestety, przed wejściem stoi nie kto inny jak
Sabina, która nawet w stajni robi aferę i krzyczy na właściciela,
Hermana. Gdy tylko widzi Lisę, daje jej niemiło do zrozumienia, że nie
ma miejsca na nowych jeźdźców w stajni. Na szczęście zaraz daje Lisie
spokój i możliwe jest wejście do środka gdzie dziewczyna znajduje
weterynarz stojącą przy boksie pięknego, białego konia. Okazuje się, że
jest on chory i niestety nawet weterynarz nie potrafi stwierdzić co
sprawia ból temu koniu o imieniu Starshine. Gdy koń i Lisa zostają sam
na sam, zaczyna dziać się coś dziwnego. Dziewczyna zaczyna rozumieć co
Starshine do niej mówi, a koń zaczyna słyszeć myśli Lisy.
Do stajni wchodzi Linda. Od razu dostaje swój klucz z powrotem. Lisa
chcąc uratować Starshine przed uśpieniem stara się namówić ludzi w
stajni by dali jej szansę pokazać, że schorowany koń na pewno da radę
powrócić do dobrej kondycji. Wszyscy się zgadzają i tak oto Lisa chwilę
potem stoi na wybiegu z osiodłanym Starshine. Zestresowana dziewczyna
wsiada na konia i jak się okazuje- oboje czują jakby sobie nawzajem
ufali. Bezproblemowo przejeżdżają wokół wybiegu, więc czas przejść na
tor skokowy. Tam również jest wszystko w porządku, więc Herman jest
wręcz zachwycony tym jak Lisa potrafiła zapanować nad Starshine.
Niestety za chwilę zaczyna się coś dziać. Gdy tylko pan Sands przybliżył
się do padoku, koń zaczął widzieć wszechogarniającą go ciemność.
Całkowicie traci siły i upada. Lisa zaprowadza go do stajni gdzie Herman
nakłania ją by zaglądnęła głęboko w swoją duszę i spróbowała uleczyć
Starshine. Niestety moc Lisy jest jeszcze na to za słaba.
Nagle telefon dziewczyny zaczyna wibrować. To Linda, która w
międzyczasie wyszła do biblioteki. Okazało się, że znalazła ważne
informacje, więc zaraz po chwili Lisa wyrusza do szkoły

Poziom III
Lisa dochodzi do szkoły, gdy jest już ciemno. Po szkole grasuje woźny,
który pilnuje całego terenu, chodząc w kółko z latarką. Po cichu Lisa
wślizguje się do biblioteki gdzie czeka na nią Linda. Okazało się, że
znalazła ciekawą fotografie sprzed kilkuset lat. Nie byłoby z tym nic
dziwnego, gdyby nie znajdował się na niej człowiek identycznie
wyglądający jak pan Sands. Niestety Linda nie mogła znaleźć więcej
informacji, ponieważ zapominalscy uczniowie nie oddali książek. Idąc do
biblioteki Lisa widziała parę lektur w holu, więc proponuje, że postara
się po nie wyjść. Dziewczyna po cichu, unikając światła latarki woźnego,
zbiera wszystkie książki w korytarzu i wraca do biblioteki. Książki
okazały się strzałem w dziesiątkę i udało się im zdobyć mnóstwo
informacji. Chwilę potem telefon Lisy zaczyna wibrować. Niestety oznacza
to złe wieści, gdyż Anna i Alex przekazują jej, że Starshine zniknął ze
swojego boksu

Poziom IV
Lisa jak najszybciej potrafi, idzie do stajni. Okazuje się, że jakieś
zbiry unieruchomili Hermana i porwali Starshine. Dziewczyna zaczyna
szukać jakichkolwiek wskazówek prowadzących do złodziei i znajduje ślad.
Jest to pudełeczko zapałek z logo Dark Core. Już ma zamiar wychodzić do
tej fabryki, ale niestety zostaje z dziewczynami zamknięta w stajni na
klucz przez Sabinę. Na szczęście dzięki dźwigni zamontowanej w stajni
udaje się im otworzyć drzwi. Lisa dostaje jakieś narzędzie od Alex,
które może jej się przydać podczas ratowania Starshine i biegnie w
stronę fabryki Dark Core
Poziom V
Jako iż fabryka jest strzeżona, Lisa musi poruszać się rurami oraz
unikać strażników i świateł. Nie ma jakichś wielkich trudności z
dojściem do budynku, w którym jest Starshine. W samochodzie DC znajduje
kartę, która sprawia, że drzwi otwierają się tylko jak Lisa do nich
podejdzie
Okazuje się, że strażnicy stoją przy Starshine i pilnują go. Lisa wpada
na dobry pomysł. Włącza alarm, który sprawia, że strażnicy gdzieś
biegną. Dziewczyna stęskniona za koniem dociera jak najszybciej do
klatki. Przez ostatnie wydarzenia jej moc i miłość do konia jest
silniejsza, więc w końcu udaje jej się uleczyć Starshine. W międzyczasie
wracają strażnicy razem z panem Sandsem, ale dzięki gadżetowi Alex,
Lisa uwalnia swojego konia i uciekają. Niestety tutaj niebezpieczeństwa
się nie kończą.
Poziom VI

Aby wrócić do stajni, trzeba przejechać przez nawiedzony las. Lisa musi
zmierzyć się z mrocznym jeźdźcem i jak najszybciej uciekać razem ze
Starshine. Na końcu czeka ich wielka przepaść, którą dziewczyna i jej
koń dają radę przeskoczyć, w przeciwieństwie do mrocznego jeźdźca. Za
przepaścią Lisa znajduje bardzo tajemniczy krąg.


PS. ZAPAMIĘTAJ TE DWA OBRAZKI. BĘDĘ MIAŁA COŚ DO NICH NA KOŃCU OPOWIEŚCI.


Poziom VII
Przyszedł czas na zawody. Jako iż Lisa i Starshine udowodnili, że mimo
trudnej sytuacji potrafią się pozbierać to Herman zgłosił ich na
wyścigi. Ich przeciwnikiem jest oczywiście wredna Sabina ze swoim koniem
Khaanem. Nie są oni bardzo szybcy, więc Lisie udaje się bez problemu
wygrać te zawody
Tutaj kończy się pierwsza część Starshine.
Zakończenie:
Między młodą dziewczyną a pewnym bardzo wyjątkowym koniem narodziła
się niezwykła więź. Połączyła ona również cztery nowe najlepsze
przyjaciółki. Więź ta zostanie w przyszłości poddana jeszcze wielu
ciężkim próbom. W Jorvik czai się zło. Mroczna siła, przed którą
przyjaźń stanowić będzie zarazem pierwszą, jak i ostatnią linię obrony w
zbliżającej się bitwie.
THE END.
Moje własne uwagi:
1. Jeśli przeczytaliście artykuły z gazet to zobaczyliście Starshine, i stwora przypominającego Garnoka. Ale, ale. Spójrzcie na daty! Prawie 200 lat różnicy... a pan Sands nawet za bardzo się nie zmienił.
2. Gdy lisa została ścigana przez Mrocznego Jeźdźca, przeskoczyła przez most a potem wylądowała w kręgu. Hymmm... chyba już widziałam te dwie rzeczy... A, no tak! W Star Stable! Teraz wiadomo już, że most prowadzi do siedziby Dark Core.
Za niedługo 2 część opowieści, pote, 3 i 4. A na koniec 5, która wciąż trwa.
O, i jeszcze będzie PRAWDZIWA historia Garnooka.
PS. Link do opowieści Melissy (zawiera więcej zdjęć, ale ja wybrałam te najbardziej interesujące i bardziej potrzebne) link~~~~~> http://starstableonline-mel.blogspot.it/2016/04/starshine-tajemnica-gwiezdnych-jezdzcow.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz